Monday, February 24, 2014

Bila Hujung Minggu★AISYA

Hai,
Slasher disini,

Aku ni memang susah sikit nak update blog,maafkan aku ya.

Aktiviti hujung minggu aku jogging,tak ada tempat lain dekat Taman Tasik Pemaisuri je,ayah aku yang jadi driver tolong hantar.

Orang selalu kata,jogging ni nak menguruskan badan tapi aku jogging ni bukan sebab nk kuruskan badan, tapi nak maintain kan badan dan nak ajar badan untuk tak bangun lambat or mengajar badan untuk tak terlalu rilek sangat nanti bila ada kena buat kerja berat sikit mula lah nak sakitnya.



Dibawah rumah,sambil menunggu ibu.Bersedia nak pergi jogging.Mata cuba dibuka sebesar yang boleh baru bangun tidur lah katakan.No makeup!!(OwO)Y



Simple style for jogging..ambil gambar dalam tandas bak kata member aku 'Toilet Revolution'



Masa jogging terserempak dengan pelajar-pelajar SMK Bandar Tun Razak dengan MBSSKL tengah merentas desa dekat Taman Tasik Permaisuri..Semua pelajar nampak cool je..buat rilek buat peace!



Muka lepas habis jogging..Sejujurnya muka dah berpeluh sangat tapi aku edit sikit bagi tak nampak ketara sangat..123 SMILE


Hope semua sentiasa bersenam bukan untuk sesiapa tapi untuk diri sendiri tak perlu selalu. sekali seminggu pun dah cukup.kot.(kalau nk bersenam untuk seseorang pun tak apa asalkan bersenam)



PEACE and Shi~~I~Yu

No comments:

Post a Comment